onsdag 15 februari 2012

Låt oss komma i form - tillsammans!

Har du svårt för att komma igång med din träning eller svårt avstå från allt gott och snabbmat?
  • Vill du komma i form inför säsong 2012? 
  • Komma i dina före graviditet kläder eller bara 
  • Bli piggare och få ett bättre allmänt immunförsvar? 
Låt oss börja träna tillsammans! 
Vi följer varandras mål och resultat genom dagliga inlägg och uppdateringar av träning och kostprogram.

Häng med från början här i min blogg!
Vi STARTAR  Måndagen den 20 Februari, Vecka 8. 
Följ alla inlägg här på denna blogg.
OBS! Alla inlägg sparas även i min blogg som heter just KOM I FORM

Jag kommer inom kort att publicera en inköps lista på mat och annat att handla hem. Samt övriga produkter och redskap som underlättar för ett hälsosammare kök. 

Vi väger och mäter oss innan för att lättare kunna följa våra personliga resultat.

OBS! För att följa mina kost och träningstips bör du i övrigt vara frisk med god hälsa. Om du har några sjukdomar eller andra besvär och är osäker på hur det kan påverka dig rekommenderar jag dig att först rådgöra med din läkare. Jag är varken någon läkare, hälsocoach eller dietist utan gör detta för min egen skull med hjälp av goda råd & rekommendationer av olika föreläsare inom ämnet samt egna studier och erfarenhet.  
Jag ser det som en kul grej att kunna träna tillsammans på detta vis och hoppas du gör det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar