söndag 1 februari 2015

Guldkant på tillvaron

Jag är så otroligt glad och tacksam över personalens fantastiska service hos Guldfynd.

Dom var så tillmötesgående när jag förtvivlad kom in och undrade om det fanns någon som helst möjlighet att få utnyttja ett presentkort jag hade kvar på 500 :- vars giltighetsdatum egentligen skulle upphört några dagar tidigare.

Personalen ringde deras huvudkontor för att få ett godkännande därifrån. Att jag dessutom hade båda barnen med mig denna dag skapade inte heller några hinder för dem. Kvinnan bakom disken erbjöd mig att få presentkortet förlängt ytterligare ett par dagar så att jag kunde kika förbi en annan dag utan två hungriga trötta barn som drog, slet och tjatade på mig. Innan jag lämnade butiken fick jag även tips och rekommendation att besöka deras hemsida.
Och om jag hittade något där som jag fastnade för räckte det med att jag skrev ner artikelnumret och tog med mig till butiken, så kunde dom ta hem det jag önskade.

Så snäll och gullig personal känns tyvärr väldigt unikt och ovanligt i dag.

Det jag önskade främst var att hitta smycken som kan matcha en Damklocka i Rosé, av märket O.N.E som jag köpte ifjol. Men även ett enklare halsband med smycke i silver och tillhörande örhängen.

Inköps listan blev följande. Och jag känner mig mycket nöjd!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar