lördag 23 mars 2013

Tapeter till Grace-Maries nya rum

Inrednings tokig som jag är och efter att bott inneboende utan något första hands kontrakt under många tuffa år, kliar det något fruktansvärt i mitt kreativa sinne att få skapa något eget.
Inom en månad kommer vi att flytta till vår egen lya!
Sitter och googlar på olika heminrednings sidor för inspiration och idéer.
På en sida som heter Rebelwalls.se hittade jag följande två som jag blev otroligt sugen på att göra en fondvägg med rosa blommor i vår tre-åriga dotters rum.
Hjälp mig gärna att välja, vilken tapet gillar du bäst?

Just nu pågår en tävling med chans att vinna tapeter av Rebelwalls.se
Hjälp mig genom att rösta på mitt bidrag - klicka i så fall på följande länk
och sedan på den blå lilla rutan till höger om hemsidans namn Wictorias world
där det står +1




1 Botanica flower


2 Botanica flower



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar