söndag 31 mars 2013

Hello Kitty

Innan jag själv fick barn hade jag starka fördomar mot varumärken som tex Hello Kitty.
Jag förstod inte varför deras produkter var så populära. Under den tiden arbetade jag i butik och folk var som tokiga i deras produkter.

Idag har jag en tre årig dotter och överallt jag tittar här hemma ser jag Hello Kitty. Min dotter älskar deras produkter och jag kan inte göra annat än att hålla med!
Dom har bra produkter! Att det sedan står Hello Kitty på deras saker när vi behöver något är bara positivt både för deras företag och för min dotters glädje :)




I helgen fick vår dotter denna fantastiskt fina och söta väska från sin kompis mamma. Hon kunde inte låta bli att köpa den när hon såg den. För hon vet hur mycket vår dotter älskar både väskor och Hello Kitty! Och vet ni vad - När hon förstod att den var till henne så blev hon sååååå lycklig och har lekt med den hela helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar