lördag 19 april 2014

Den skrattande Kon

Till er som inte fått skratta tillräckligt under helgen, bjuder jag härmed på ett roligt inlägg om mitt möte med den galna kossan.

Jag vill visa upp förmodligen Sveriges galnaste toalett ring, som dessutom numera pryder vår egen toa stol i vårt badrum sedan idag.

När vi flyttade in här för ett år sedan gjorde jag en fel anmälan på den befintliga toa sitsen. Bovärden noterade och efter tredje tillsägelsen kom dom för att byta den. Vad händer? Klant aschlerna bytte istället ut den fungerande sitsen på vår gäst wc, vilket dessutom blev en ring som inte längre barnens xtra wc ring passade ihop med.

Nu hade min mor hittat denna bortglömda gamla toa sits i sin källare och tagit med hem till oss.
Jag själv fick i alla fall en mindre chock när jag skulle göra mitt första besök efter jobbet idag!

Ha,ha,ha,ha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar