måndag 9 december 2013

ÖNSKELISTA Bara därför att....


Eftersom jag inte ens har råd med julklappar till barnen i år tar jag mig därför friheten att åtminstone få drömma lite om min egen lilla önskelista till tomten detta år .....sådana där för mig i nuvarande läge lyx prylar för att underlätta och göra vardagslivet lite roligare.

MIN Önskelista 2013 / eller Nyårs önskan 2014


  1. Tvättmaskin!
    Behöver jag förklara varför?!
  2. Stövlar!!!!
    Ett par riktigt varma och sköna för långa lekstunder ute med barnen i vinter.
  3. Barnvagn.
    Fick låna en praktisk liten sak här om dagen när jag skulle resa bort över dagen och den blev jag så frälst i. Det var en Tutonia Fun och den var verkligen Fun att köra!
  4. Ny soffgrupp!
    Jag älskar min gamla bäddsoffa från Ikea NÄR sittdynorna ligger där dom ska!
    Men det gör dom inte längre utan jag får lyfta tillbaka dem från golvet femhundraelva gånger varje dag.
  5. Kaffemaskin!
    Älskar smaken och doften av en RIKTIGT god och väl tillagad kopp kaffe.
  6. Ny maskin till alla mina dagliga färska hempressade juicer.
  7. Ny Mikrovågsugn!
    Första gången jag släppte in en mikrovågsugn i vårt hem var för ett år sedan när den gamla på jobbet skulle slängas. Nu när den slutade fungera saknar jag faktiskt den måste jag erkänna offentligt.
  8. BAS!
    När vi åkte iväg med min kollegas bil på utflykt med jobbet här om dagen insåg jag hur mycket jag saknar att lyssna på musik med riktigt ljud och med bas. Så ett par högtalare med bra BAS önskar jag mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar