torsdag 27 mars 2014

Anslags tavla av bättre begagnat

Efter ett besök på Ikea kom jag hem med ny inspiration till barnrummet.
Genom att återanvända ett gammalt plastunderlag till skötbordet, lite tyg som aldrig använts och en playwoodskiva från Bauhouse och lite resårband fick jag till en hyfsad anslagstavla till tjejerna. På den kan dom klämma fast foton och vykort bakom resårbanden eller välja sätta fast med nålar eller annan typ av klämmor.

Detta har jag använt mig av
Enkel tunn skiva av trä material som bakgrund
Förbrukad skötbordsunderlag med skumdyna.
Tyg och resårband
Redskap häftpistol





När jag ändå var i farten passade jag på att testa skapa en annan variant av hobbyvägg. Jag använde mig av en skrivbordsskiva, en bit vaxduk och en vägg skena från Ikea att hänga upp förvaring av t.ex pennor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar