söndag 19 juli 2015

Syskon tavla med kärlek

Under mina lediga kompdagar i vintras så försökte jag hinna med att fixa en del här hemma. Listan har varit lång på saker jag velat göra men inte hunnit med, eftersom vi delvis flyttade in när jag var höggravid och efter det varken haft särskillt mycket tid eller pengar över till allt vi velat göra.

Medan Photobox.se hade ett rabatt erbjudande passade jag på att beställa ett foto collage med kärleksfyllda bilder på barnen, tänkt att sätta upp i deras rum och hänvisa till när dom bråkar.

I helgen lyckades vi ÄNTLIGEN få några minuter över till att få upp denna tavla på väggen i deras rum och samtidigt även två målade gips avtryck av deras fot och hand som små bebisar, som gjordes på öppna förskolan, varefter min mamma målat och dekorerat dem med snäckskal.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar