söndag 4 oktober 2015

Handla smart - beställ från Matsmart

Sedan jag blev småbarnsförälder har jag tagit certifikat i och tagit prisjakt-examen ett par gånger om.



Några sätt att minska på utgifterna för konsumtionsvaror är att bland annat beställa från Matsmart
Det är ett överskottslager som säljer varor med delvis kortare datum till lägre priser.
Det kan tex vara varor som spagetti för 1:- paketet.

Ett annat sätt att spara pengar, är att ta del av GRATIS produkter och sedan skriva några rader om produkten i sina sociala nätverk.
Det finns en hel del olika sådana företag på marknaden men själv använder jag mig främst av Smartson

Andra tips är att försöka hitta recept med billigare råvaror.
Hälsosam mat för dig under en tia
Undertian.com

Några av mina egna recept har jag samlat i den här bloggen under Mat & dryck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar