fredag 13 november 2015

Bästa hälsokuren


Jag har aldrig varit för ordet banta, utan mer för att ändra på matvanor och livsstil.
All stress omkring mig har gjort mig väldigt orklös att komma igång igen efter att vi fick vårt senaste barn för 2 år sedan. Sjukdomar, biverkningar efter kejsarsnitt och operation har även det varit hinder från att orka bryta dåliga vanor. 

Det var först efter att en vän som också fått positiva resultat efter att ha kört programet C9 som är ett "Kom igång"paket av Forever Living, som jag bestämde mig för att klicka hem ett paket till mig själv. 

C9 är ett mycket enkelt program att följa. Och det ger så pass mycket näring, vitaminer och energi att känslan av både hunger och sötsug är minimalt. 

Jag gick ner hela 4 kg! På bara 9 dagar! Vill du veta hur? 


Det är inte konstigt alls. Aloe veran hjälper till att rensa ut alla gamla slaggprodukter i kroppen och fyller på med vad kroppen istället behöver. Energin du får gör att du VILL röra på dig. 

När jag kände mig extra hungrig tog jag bara något från fria listan i instruktionsboken. Det kunde även vara ett äpple på väg att hämta barnen eller en selleri med te när kollegerna tog sitt kaffe och kaka på jobbet.

I mina protein smoothies fyllde jag med lite extra bär som hallon, blåbär eller jordgubbar om jag kände extra hunger.



Nu vill jag bara fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar