lördag 19 oktober 2013

Belysning till Barnrummet




Det tog in tid innan en taklampa kom upp i flickrummet.
Nu är det dags att välja ut en säng alternativ nattlampa.



Sitter och kika just nu på en intressant webbutik om heter Barnrummet.se
Sänglampa Hello kitty
Efter att vi valt mellan många olika lampor har jag nu nog bestämt mig för en sänglampa av ett märke som innan jag fick barn aldrig trodde att jag skulle köpa. Men vad gör man inte för sitt barn he,he.Hon älskar Hello Kitty och My little Ponny.
Kan bli en glädjande julklapp kanske.





Tänkte i så fall sätta upp den ovan för huvudgaveln på hennes säng. Vad tycks om det?
På vänstra väggen ska inom kort en tapet upp som jag vann från Rebel walls, och på högra väggen har jag tänkt få upp hyllplan, arbetsbänk samt ett smalt klädskåp. Direkt till vänster innan för dörren kommer yngsta dotterns säng placeras.
På Barnrummet.se hittade jag även ett påslakan set med HelloKitty, tror även det ska få bli en julklapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar