torsdag 8 januari 2015

Julkort med det där lilla extra

Äntligen fick jag tillfälle att få iväg årets eller rättare sagt fjolårets julkort.
Att det blev så sent beror på att jag beställde dem alldeles för sent och tätt inpå alla röda helgdagar vilket gjorde att dom levererades först nu efter trettondagshelgen.
Men som man brukar säga...
"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge".
För 12 :- styck beställde jag dessa dubbelvikta julkort med möjlighet att göra ett litet collage med bilder av årets fina minnen. Kuvert medföljde samt en fin förpackning att förvara dem i.

Korten är beställda från www.photobox.se











Nu har jag även skapat och beställt ett fotocollage 50x76 till barnens rum som jag ser fram mot att få se i verkligheten. Behöver bara hitta en enkel men snygg ram till den sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar