måndag 19 mars 2012

Gitarama - Den rätta platsen för de åtalade! Åtta på en kvinna - Låt rättvisa skapas denna gång!

Åtta på en kvinna - Låt rättvisa skapas denna gång!
Platser som Gud glömde - Det är rätta platsen för de åtalade i den aktuella rättegången då 8 män förgrep sig på en ensam 29 årig kvinna tidigare i år under en hel natt.
Själv blir jag så förbannad att jag skakar när jag läser om sånt här så därför väljer jag att bara göra ett kort inlägg för att åtminstone visa mitt uppmärksammande av målet och mina åsikter.
Läs mer om rättegången skriven av Helena Palena på hennes blog Parnassen.wordpress.com
I hennes inlägg har hon även angett namnen på de samtliga åtalade.
Huvudpersonenen Rafi Bahaduri är även tidigare dömd för både våldtäkt, misshandel m.m

Varför inte skicka dem till Gitarama i Kigali/Rwanda som är ett av världens hårdaste fängelse! Läs mer HÄR
Andra alternativ har vi här. En lista på De 7 vidrigaste fängelserna i världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar