måndag 19 mars 2012

Beyoncé redan trött på mamma livet?

Enligt Expressen idag ska nyblivna mamman och super kändisen Beyoncé snart upp på scenen igen.
Första uppträdandet sedan förlossningen är redan bokat.
Är Beyoncé redan trött på att gå hemma med sin lilla baby eller har hon inte råd att vara mamma ledig längre? (Skämt och sido).
Det sist nämnda tror jag absolut inte på och det första alternativet begriper jag mig inte alls heller på...Så vad är det som sker. Hur knapert jag än hade haft det i kassan hade jag valt att gå hemma så länge som möjligt med mina barn. Därför har jag väldigt svårt att förstå hur hon kan välja att avstå från denna underbart mysiga tid med deras baby.
Beyoncés och Jay-Z, två för mig stora beundransvärda artister, fick sin lilla dotter Blue Ivy så sent som i Januari detta året.

Läs hela artikeln på expressen.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar