onsdag 15 februari 2012

Inred med budget fynd

Om det är något som jag kan få panik över att bo inneboende är att inte kunna inreda som jag vill. Ibland kliar det verkligen i hela kroppen ända ut i fingerspetsarna. Min kreativa sida för heminredning bara skriker inom mig och vill komma ut. Om så en simpel sak som att köpa hem lite målarfärg, dra ner de gamla trasor till tapet som finns kvar sen flera decennier. Visserligen hade vi inte haft råd till något större projekt förtillfälligt även om vi haft eget hyres kontrakt, men det finns faktiskt en hel del budget produkter som man kan göra det lite mer hemtrevligt med åtminstone.
Här har jag shoppat gardiner och visserligen med världens fulaste gardinstång, men den kostade endast 10 kr och sen syns den inte allt för mycket. Totalt för dessa två par gardiner och gardinstänger blev det  187 kronor.
För att göra köksbordet lite roligare och samtidigt skydda bordet till vardags när man har småbarn fyndade jag idag denna vaxduk  för endast 15 kronor.


Gardin: Lill / Ikea
Gardin: Vivan / Ikea
Lägg till bildtext



Nu valkas det Te i min nya dekorativa Tekanna från Bodum som jag nyligen fick i present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar