söndag 12 februari 2012

Prylar - Iphone

Under kategori Prylar hittar du som läsare min egen önskelista av diverse prylar och annat som jag själv rekommenderar andra. Diverse frågor och svar om olika prylar.




Just nu är jag intresserad av att höra era åsikter, bra som dålig erfarenhet av telenors, 3 eller tele2s mobilsurf? Vill gärna skaffa mig en Iphone4S men vill först veta vilket abonnemang som är bäst? Vill helst inte ha för många olika abonnemang. Har redan 3 till internet och hemtelefon och telenor till min mobil. Inga av dessa fungerar om man reser ut på landet. Där fungerar bara Tele2 som jag blivit rekommenderad.  

1 kommentar:

  1. Det blev tillslut en Iphone 4S från 3, kommer till veckan - LÄNGTAR!

    Just nu har 3 ett kanon erbjudande läs mer på deras hemsida http://www.tre.se/Privat/Erbjudande/Fast-pris/?epslanguage=

    SvaraRadera