tisdag 17 september 2013

Decorate yourself


Dottern ÄLSKAR att pyssla med pärlor och kommer ofta hem från dagis med ett nytt halsband eller armband som hon har fått gjort där.

Nu tänkte jag skapa en pysselhörna till henne.
Tänkte att i julklapp (Ja, visserligen tidigt att börja tänka på det nu, men tiden går så fort) så ska hon få pärlor och resurser till att göra det även hemma.
Frågan är var tusan man kan få tag på pärlor till budget pris? Jag vet att det finns på Panduro med flera pyssel och barnbutiker men där är dom oftast så dyra.
Jag kommer även att behöva ett par fina förvaringsburkar till dessa. Har sparar två stycken glasburkar som det varit snabbkaffe i, men glas burkar är kanske inte det bästa i ett barnrum kan jag tycka.
Hm, jag får googla och fråga runt helt enkelt. Lovar lägga upp en bild när hennes pysselhörna är färdig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar