onsdag 11 september 2013

Snart dags att emigrera!

Muslimskt eller Antimuslimsk regering?
Ja, det är väl stora frågan inför nästa regeringsskifte?

Med alla de senaste händelserna i Sverige som väckt stora främlingsfientliga åsikter till liv hos många Svenskar men även hos många invandrare. Vi har t.ex en stor grupp av Syrianer som valt att rösta på Sverigedemokraterna med stor anledning att partiet är emot muslimskt övertag.

Sen har vi nu även det muslimska partiet HIZB UT-TAHRIRS som är på framgång värden över och blivit accepterat parti i Sverige och vi har en HEL DEL muslimska vänner i vårt Svea rike!

Vad gäller våra tidigare större partier som Socialdemokraterna och Moderaterna tror jag båda har gjort sitt.

Det här känns inte bra! Tror det är dags att göra som min gamla religionslärare en gång sa till oss i min klass - EMIGRERA!
Vi får ta och investera i mark i Afrika och flytta dit istället.

Hoppas att ingen missförstår mitt inlägg. Jag respekterar och accepterar alla andra människors kulturer och deras religion får de välja fritt. Men jag vill också bli respekterad för den tro jag har och den kultur jag är uppvuxen med. Jag vill också att mina andra vänner från andra länder och kulturer får den respekt och förståelse de förväntar sig. 

Jag är öppen för religion frihet! Men att välja in ett Islamistiskt parti i den Svenska regeringen för att styra Sverige - det är väl ändå att gå ett (eller flera steg) för långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar