söndag 12 januari 2014

I belive in Miracle

Ikväll går alla mina tankar med stor tacksamhet till en mycket speciell person.
När denna underbara kvinna fick höra om min systers öde rusade hon iväg till kyrkan och bad till sin gud om ett mirakel. Hon bad för henne, hon bad att hon skulle få en till chans, hon bad att hon ska få hjälp denna gång att vandra på rätt väg och välja rätt val i livet.

När jag idag träffade denna kvinna frågade hon hur min syster mår nu. Jag svarade att hon kommer bli bra och att hon nu börjat prata igen. Hon svarade mig:
-I Knew it! I´ve been praying for her! i told and begging Gud that he must give her another chance. I belive in miracle! Hon fortsatte och berättade för mig om hennes samtal och tid i kyrkan.

Kalla det mirakel, Guds verk, inre styrka och energi, telepati or what ever....det spelar verkligen ingen roll! Det som betyder något för mig är att min syster fått en till chans här på jorden. Än är inte hennes tid över här! Och jag är så himla tacksam för det och för alla som med sina tankar finns här för henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar