onsdag 24 juli 2013

Drömtydning

Hm....Två nätter i rad nu har min man och jag haft rätt märkliga drömmar som jag försöker googla mig till en förklaring på. Hittills har jag hittat en intressant sida som har bra förklaringar i övrigt men ändå inte tillräcklig med specifik förklaring över just våra drömmar.


I förrgår natt vaknade jag först av att det ringde på dörren, men det var bara den dröm och jag somnade om igen. Lite senare drömde jag att vi sov i vår säng fast i sovrummet. Att jag vaknade av att någon öppnade vår dörr med en nyckel, jag försökte väcka min man. Min man vaknade i drömmen och gick den ena vägen till dörren genom vårt sovrum för att se vem det var, under tiden kom besökaren i genom hallen den andra vägen och stannade till vid vardagsrummet där jag försökte få fram orden "Vem är du, vad vill du?". Precis då väckte min man mig.
I natt drömde min man att någon följde efter honom.

På en sida står det att besök kan innebära positiva förändringar i ens liv men vad annars?
Mycket pågår i våra tankar och liv just nu så allt kan hända och det skulle vara intressant att få veta vad vi kan förvänta oss men samtidigt vill vi låta livet ha sin egen framtid och inte spekulera för  mycket.

Kanske har du som läsare tips på andra bra sidor om drömtydning? Då får du gärna rekommendera dem här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar