måndag 1 juli 2013

Ikea - en uppskattad gåva


I lördags arbetade jag min sista dag inför min mamma ledighet.
Från mina kära arbetskollegor fick jag en väl uppskattad gåva
- ett present kort hos Ikea på 600 kronor :)

Passar alldeles utmärkt! Tusen tack!

Ny inflyttade med stort behov av både möbler, förvarings lösningar, möbler och inredning till barnrummet... 

Tja, dubbla denna summan och lägg till en nolla efter då börjar vi närma oss det ekonomiska behov vi har för att kunna få ordning på det främsta och med möjlighet att packa upp det resterande 8 flyttlådor/klädkassar som fortfarande står vilsna på golvet i vardagsrummet. 
Sen tillkommer mitt stora intresse för heminredning och det finns ett ganska stort krav på hur det ska se ut. 
Tack och lov har jag ingen dyr smak utan tvärtom älskar jag billiga lösningar och därmed IKEA Fantast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar